Všeobecné dodací podmínky

Obchodní podmínky

Kupní smlouva

Každá objednávka bytvořená prostřednictvím e-shopu www.wudy.cz je závazná. Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.

Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami našeho internetového obchodu www.wudy.cz  a  souhlasíte s nimi.

Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky kupujícího prodávajícím. Veškeré objednávky provedené přes objednávkový formulář, e-mailem nebo telefonicky jsou závazné. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Kupní smlouva je uzavřena formálním potvrzením objednávky prodávajícím.

Objednávka

1. Po odeslání objednávky Vám bude automaticky odesláno e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, kontaktujte nás okamžitě e-mailem nebo telefonicky. V případě, že jste toto potvrzení nedostali, znamená to, že jste chybně vyplnili fakturační údaje či chybně uvedli Vaší e-mailovou adresu.

2. Zásilka bude vyexpedována nejdéle do 48 hodin (ve všední dni) po obdržení objednávky se zasláním na dobírku nebo při platbě předem až po obdržení platby na účet.

3. Objednávku lze stornovat nebo upravit  do jedné hodiny po odeslání objednávky prostřednictvím e-mailu.

4. Nebude-li platba za zboží hrazená převodem uhrazena do 7 pracovních dní - bude objednávka zrušena a náklady spojené s vyskladněním zboží budou vymáhány na objednateli.

5 V případě, že zboží není skladem, Vás ihned vyrozumíme a dohodneme se na dalším postupu.

6. Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.

7. V případě objednávky do 100,- kč účtujeme balné 25,- Kč - ceny včetně DPH.

8. Nabídkové ceny uvedené na stránkách www.wudy.cz jsou platné v okamžiku objednání.  Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v případě náhlé změny kurzu CZK vůči EUR nebo USD nebo neočekávané změny obchodních podmínek výrobce či distributora daného produktu . Ve výjímečných případech  náhlé změny ceny nebo možnosti dodání produktu od výrobce (dodavatele) je prodávájící oprávněn odmítnout plnění automaticky potvrzené objednávky.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

  • Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
  • O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s vámi. 

Doručení zboží a způsob úhrady

1. Zboží zasíláme v České republice Českou poštou                                                                    
2. V objednávkovém formuláři si zvolíte i způsob úhrady z nabízených možností:
a) dobírkou, tzn. platbou v hotovosti při doručení zboží
b) bankovním převodem na náš účet . Jestliže nedojde k uhrazení objednávky do 15 pracovních dnů od jejího učinění, bude objednávka z naší strany stornována.
c) prostřednictvím PayPal.com

UPOZORŇUJEME, že v případě nepřevzetí zásilky, tzn. jejího vrácení dopravcem nazpět, je vaší povinností uhradit veškeré nám vzniklé náklady. Vaše IP adresa bude zablokována.

3. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy a množství vámi objednaného zboží a jsou k uvedeny v záložce POŠTOVNÉ.

4. Náklady spojené s balicím materiálem účtujeme 25,- u objednávek menších než 100,- Kč včetně DPH.

5. V každém balíčku je přiložen doklad o platbě (faktura nebo paragon), který je nutné uschovat pro případ vrácení zboží.

6. Zákazník souhlasí s uvedením svého telefonního čísla a e-mailové adresy na adresním štítku. Tyto informace jsou poskytovány přepravci pro zkvalitnění služeb.

Přeprava Českou poštou:

  • Zboží vám bude doručeno dle dodacím podmínek České pošty
  • Sledování zásilky - v den, kdy zásilku vyexpedujeme, obdržíte od nás zprávu s číslem zásilky (podmínkou je správně uvedená Vaše e-mailová adresa a číslo mobilního telefonu) a můžete ji sledovat na http://www.cpost.cz - zjistíte tak, kde se právě přepravuje či kde je uskladněna v případě, že Vás doručovatel České pošty nezastihl. O dni doručení budete informováni Českou poštou prostřednictvím SMS zprávy.
  • Výše poštovného je smluvně dojednána s Českou poštou a liší se podle množství a váhy vámi objednaného zboží.

- při platbě předem bankovním převodem:
- při platbě na dobírku (platba zboží v hotovosti při převzetí zásilky):

Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti. Náš e-shop má nastaveny ceny poštovného do 20 kg. Skleněné tyčky jsou automaticky připojištěny na KŘEHKÉ (cena 25,-) s maximální váhou jednoho balíku 10 kg.

Převzetí zásilky - Reklamace mechanického poškození:

Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě, že balíček přijde viditelně poškozen, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.
 

Bližší informace o všech typech balíkových zásilek a ostatních službách České pošty najdete na www.ceskaposta.cz  .

Objednávky ze Slovenska jsou vyřizovány za podmínek:

Na dobírku zásilky na Slovensko neposíláme. Objednávky ze Slovenska vyřizujeme jen za následujících podmínek:

1. platba:

  • bankovním převodem předem do slovenské ČSOB
  • prostřednictvím Paypal účtu

2. cena dle zvoleného dopravce:


Kontrola dodávky

V případě, že balíček přijde viditelně poškozen a vy jste tedy s dopravcem sepsali protokol o shledané závadě, sdělte nám prosím tuto skutečnost a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost dopravce, není možno brát ohled.

Reklamační řád

Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

  • O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu nebo reklamačního formuláře, který je součástí vašeho účtu v našem obchodě. Uveďte důvod reklamace.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude reklamace vyřízena.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Vrácení zboží

  • Zboží je možné nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být zcela schopné dalšího prodeje.
  • O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.
  • Se zbožím musí být vrácena také faktura nebo paragon, bez dokladu o platbě nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno.
  • Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny bankovním převodem na Váš účet nebo poštovní složenkou. Pro případ vrácení peněz bankovním převodem připište číslo vašeho účtu a kód banky.
  • Vráceny budou pouze uhrazené peníze za zboží, nikoliv poštovné.
  • Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Výhody platby přes paypal.com

  • neplynou pro vás z tohoto převodu žádné poplatky
  • obchodník nemá přístup k údajům platební karty

Výhody pro zákazníky

  • vysoká rychlost provedení platby
  • vysoká bezpečnost a transparentnost probíhající transakce
  • veškerá komunikace probíhá bezprostředně po transakci prostřednictvím e-mailu
  • pro zahraniční zákazníky nulový poplatek za přeshraniční finanční převod (např. při nákupu ze Slovenska z eur na české koruny)!

Děkujeme Vám za přečtení těchto obchodních podmínek. Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem. Přejeme Vám radost při nakupování v klidu domova.